home sweet home :)

äntligen hemma igen :) så kan jag blogga. men nu orkar jag inte blogga. känner mig allt för oinspirerad. pappa fyller år idag. 40, han blir gammal ;)
ligger i sängen i mitt vackra städade rum och bara är trött. borde börja ta tag i bloggandet och berätta lite om Thailand. men jag orkar fan inte ens säga ett ord om Thailand nu. inte ens en bild blir det. får väl berätta lite sen när jag orkar.
idag har jag städat och varit på datan och på internet på min nyya sniigga mobil HTC magic <3  och tagit en kortkort promenad med de älskade hundarna Teemu och Qs. som jag har saknat dem! Qs har ju nästan blivit lika stor som Teemu ;O

jag ska ta bort bloggen. men jag ska ha en ny blogg! den ska nog heta *****. jag avslöjar det när den är fixad och klar.

får bli en gammal hcdfkglonbhgcffcd bild.

ses i min nya blogg.
 PUUSS

/Julia was here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dagar kvar till julafton
RSS 2.0