bloggen flyttad!

hej alla bloggvänner! :) nu har jag en stor nyhet... bloggen är flyttad! fast den är ännu inte riktigt klar än, så avslöjar namnet senare ikväll... det kommer inte bli större skillnader än att den har ett nytt, finare namn och en finare desin och finare header... och mycket stilrenare! :D jag kommer skapa en underblogg till den också, www.*******.blogg.se/vanner.
jag kommer också uppdatera blogen oftare och skriva om lite intressantare saker. så hoppas ni följer den!
nu orkar jag inte skriva nåt om va jag har jort idag, tar de på den nya bloggen sen :)
PuSsSs
jag vill också vara söt som brorsan :3
/Julia was here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dagar kvar till julafton
RSS 2.0