today!

idaag... vad hände idag då?
humm, först hade vi bibba och så skulle man låna en klassiker. jag lånade nån Flugornas herre, vet inte vad det är för konstig bok?
och sen hade vi Lucia. Gick ganska bra, det börjar gå rätt bra med ljusen!
men sen hade vi sk prov -.-'
gissade vilt på fyra frågor. typ ingen i klassen klarade provet så bra tror jag. Det var jättesvårt! hade MINST 5 fel om jag räknade rätt.
och de två sista timmarna hade vi bild. Vi skulle måla ett ögonpar, mina blev lite vindögda, men annars helt ok. Sedan skulle vi rita nån slags änglar med streck (?) och ett budskap. min ängel hade en hästsko = lycka.

och nu sitter man här och är ganska hungrig ;) och sen ska man se på Idol finalen!

puss
Julia
/Julia was here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dagar kvar till julafton
RSS 2.0