städtime :/ eller... :D

har nästan just vaknat... haha! har knappast fått på mej kläderna och inte har man borstat håret eller något alls! Men nu ska man typ dra på sig diskhanskarna och städa,städa, städa... Och baka, baka, baka...  Jag fyller ju år imorgon! tänk, då har man levt i tolv år :)
jag tycker egentligen inte så mycket om att städa, men det är kul att se resultatet!
jag ska baka chokladcrisp tårta! har aldrig testat det förut, så vi får se hur det blir! och släkten kommer ju förstås.
nepp, nu ska jag bara  lägga uppe en nytagen bild på hur jag ser ut just nu... ingen vacker syn...!
vi tar en till, i svart vitt den här gången då ;)
haha va coolt! upptäckte just att om man trycker alt + L (på denna data)  så blir det fi! hahah så kul... tror att det kanske bara funkar på mac...?
// √ü|ıª
/Julia was here

Kommentarer
Postat av: maja

söt blogg! :)

2010-12-19 @ 20:46:03
URL: http://majajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dagar kvar till julafton
RSS 2.0