packar ^^

packar nu för sista gången för imorgon. är happy (Y'
mamma köpte fyra resväskor, det var något erbjudande :) ska ha en resväska (röd) och ett handbagage som är exakt samma färg i samma serie, så det matchar ofc ;)
och mamma for till stan för ett tag sen för att köpa  en ny mobil som jag ska ha i Thailand! så att jag kan blogga ;) nej, men jag ska typ skriva på Facebook att jag mår bra och skypa haha >.<
jag vet inte riktigt vad det var för mobil, men en touch iaf! <3 det är bara så att jag MÅSTE ha en ny mobil med internet, alltså.
och nu ska jag packa lite till och vänta på mamma :)
kommer sakna allihop! lovar att ta bilder!
äntligen en spegel att ta fjortisbilder i ;) men den där tröjan köpte jag på Magic för 30 euro. Love it!
ska ha med den till Thailand!
/Julia was here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dagar kvar till julafton
RSS 2.0