:@

godmorgon.
igår kollade jag ju på Idol såklart. Tyckte båda var bra, men att Minnah sjöng vinnarlåten bättre. Vad tycker ni?
och sen var det ju en DUM paus med Cirkus Möller och Nyheterna. Så sorgligt att Pinoccio dog buhuhuhu... :'( ;)
och så kom nyheterna som var asigt tråkiga! så jag tänkte "jag kan ju blunda en stund, och sen hör jag när Idol börjar.
och så öppnade jag ögonen efter en stund och så var det typ nån konstig film eller nåt. jag fick reda på att den hette Samatha och jag bara "nej F*N!" och den började 00:25... jag hade missat vem som vann! :@ men klockan var ca kvart i två då, så jag bara gick och la mig.
direkt när jag vaknade imorse gick jag direkt till TV:n och såg på slutet.
Och jag åt just frukost. Och nu ska jag sätta glasyr på pepparkakor!

/Julia was here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dagar kvar till julafton
RSS 2.0