bloggen fyllde halvår igår :D + tävling!

igår fyllde bloggen ett halvår! jag startade den här bloggen 11 juni, och igår var det den 11 december. jag har fått flera kommentarer (inte så många, men..) och har väl utvecklats som bloggerska! funderar på att radera en massa gamla inlägg... eller ska jag ha dem kvar?
tänkte fira bloggen med en liten tävling som kommer att pågå lääänge, så att jag hinner få några kommentarer ;) det är mest på skoj, för att se om någon vill vara med ;D
vinnaren får en bild på sig själv ritad av mig (ansikte)

TÄVLING!
för att vara med:
ladda upp en bild på dig (ansikte) på din blogg om du har någon. annars på facebook.
skriv gärna att du är med i min tävling, men det behövs inte.
gör sedan en kommentar till detta inlägg (klicka här!) och länka till bilden.
vinnaren blir slumpvis utvald. Du har större chans att vinna om bilden inte är mörk och pixlig.
tävlingen avgörs sista december. Lycka till!
vinnaren får bilden i postlådan, gratis ofc :)
/Julia was here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dagar kvar till julafton
RSS 2.0