Videoinlägg- oljud ;D

http://www.videofy.me/AylinCelice/?vid=99511
det går typ inte att lägga upp videoinlägg, så jag måste länka till dom istället... men det går helt ok de med... jag visar hur man för lite oljud! xD men iaf, idag har jag tagit det lugnt, har mest varit på datorn och lyssnat på musik. inte så värst hälsosamt, men nån dag måste man väl ta det lite lugnt ;D  och igår var vi ensamma hemma och jag skulle laga lunch- det blev stekta mackor med skinka, bacon, oct och ägg. jag kan tala om för er att det INTE ÄR LÄTT ATT STEKA ÄGG!det blev mest äggröra... menmen, mat blev det iaf! och lite bränt, men vem bryr sig?? jo, syrran ofc...
bara så ni vet-klockan e kvart över tio och jag ska till skolan imorgon! :S ähh.. man måste ju ändå hålla sig vaken!
/Julia was here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dagar kvar till julafton
RSS 2.0