måndag 6/9

tjotjo bloggen :D det här inlägget är till Jossan! (och till er alla bloggläsare :D) idag var jag i skolan. MÅNDAG!  I HATE mondays!! jag föredrar onsdagar (fråga mig inte varför...!) och fredagar ofc!
men vad gillar ni mina videobloggar? jag vet inte om jag ska fortsätta, det blir ju bara feeel!!
men jag måste säga att jag hatar en person på det här jordklotet så mycket! :O och jag lovar er som läser, att det inte är någon av er! men jag måste bara säga att jag blir himla frustrerad! så nu har jag uttryckt mig klart ;D
idag blir det väl:  läsa, skriva, läsa, dansa och... hmm. spela snakes! nee, det har jag tröttnat på... men spela snkes på youtube e skoj! det är bara att trycka på en video och hålla in vänsterpils tangenten :D funkar inte på de äldre klippen.
funderar på att göra ett videoinlägg. vad tycker ni? kommentera!
det blir ingen bild nu, men kanske senare ;D
puss!
/Julia was here

Kommentarer
Postat av: jossan

taaack för inlägge :D

2010-09-09 @ 14:37:37
Postat av: änglakorv;)

E de den som du hatar?? :O <33

2010-09-10 @ 06:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dagar kvar till julafton
RSS 2.0