söndag -.-

neej det är söndag! tycker inte om söndagar. För då är det snart måndag. Och då är det snart finska ;) xD haha.
igår hade Fanny kalas :) vi sov över :D vi spelade Twister typ halv 3 på natten x) Jag var ju helt klart bäst ;) och så såg vi på en jättebra film, som jag har sett förut, men den var bra ändå :) och så såg vi på Bert ofc ;)

men då kom fannys pappa och tyckte att vi skulle sova :O Men vi var förstås vakna lite till, till typ fem.

kom hem vid tre. Vi hade massa gäster här. mormor &morfar, mammas kompis m.fl. mormor &morfar åker till Cypern ikväll. Där ska de va i ett halvår! :O Men jag ska ju vara i Thailand en månad :)

har just ritat av Cesse, haha. Jag visar säkert en bild på den nån gång ;)

blir ingen bild just nu, men se fler på: www.Fjullzz.blogg.se/vanner. Fråga efter användarnamn  o lösen så kanske du får :)
nu ska jag läsa på finska 8/
hejjs! <3


/Julia was here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dagar kvar till julafton
RSS 2.0