sista dagen på höstlovet...:(

godmorgon, kan jag väl säga, eftersom att jag inte har ätit frukost än, hehe...
nu ska jag utse veckans blogg, vilket kommer bli en stor utmaning! måste fundera lite...
Obs! det är inte bara de som kommenterar som har chans att vinna! men de har större chans!
resultatet kommer senare. vinnaren får ju förstås lite reklam för bloggen ;)

syrran for iväg på hopptävling, vi ska snart fara dit och kolla när hon rider.
pappa kom på en sak, haha... "vi ska filma henne och sätta ut på youtube - Ålands största rivtävling"

hehe... ska bli kul att se när hon river ;)

annars ska man väl inte göra så mycket idag. Fint väder så jag ska väl gå ut och gå. Fast det känns så tomt utan Stella :,( . det känns så konstigt när jag ska gå och sova, när det inte är någon som hoppar upp i sängen...

och igår, när jag blev törstig mitt i natten (jo, konstigt, jag vet...) så var det ju helt mörkt i huset. Jag är ju van att Stella ligger på golvet någonstans, så jag brukar alltid känna efter att jag inte stiger på henne.
så igår natt så gjorde jag ju det, så det tog ett tag innan jag kom ut ur rummet. Först då kom jag ju på att Stella inte var hemma! x,).

men det kanske blir agility idag. men jag vet inte om mamma orkar skjutsa hit Stella, haha.

När jag kommer till mamma får jag säkert mina nya glasögon. men nu ska vi titta på RIVTÄVLINGEN! hehe. ha de bra! ses :)

/Julia was here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dagar kvar till julafton
RSS 2.0