puh!

jag kom just in från min promenad... Först cyklade jag en liten bit, typ 1 kilometer, och sen gick jag lite grann, och så spionerade jag på grannarna ;D HAHA x`)
tänkte bara skriva det. att jag har varit ute själv i typ 1 timme, jag är så duktig ;) och så ville jag skriva att jag har blivit så duktig på att uppdatera bloggen ^^

jag menar, det här är det tredje inlägget idag.  och det kommer ett till, klockan 8. 4 inlägg på en dag!!! yeaahh :D
och så tänkte jag passa på att berätta min favoritvits ^^

jag låg i min säng och läste spännande tågtidtabeller. Då hörde jag steg i den steglösa trappan. Jag såg en osynlig man. Han hade en skaftlös kniv utan blad. han stack mig i hjärtat, men jag hade tur: hjärtat var i halsgropen. Mitt liv hängde på en tråd, och på den klättrade jag upp. Där lyfte jag bomull tills jag fick ryggskott. Med det skottet skjöt jag mannen.

Hahahahahah...


vänta nu. Jag kom på att när Elvira kommer hem kommer hon att sitta framför datorn hela kvällen :O
alltså måste jag skriva vinnaren före hon kommer hem. Alltså, inte klockan 8. buhuhu :`(

bye!

/Julia was here

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha,den där vitsen är riktigt rolig! Jag måste påpeka en sak, texten högst upp, "it`s my life and i now or never", är inte den från en låt? borde det inte vara " it`s my life and IT'S now or never"? Undrar bara...

Jag ska försöka läsa och kommentera lite oftare...

skriv gärna något fel i inläggen, sen meddelar jag om jag hittar det! XD

Fanny was not here...

2010-10-18 @ 16:09:01
Postat av: Fjullzz.blogg.se

jo, Fanny, You´re right xD det står fel i headern, men det var Elvira som skrev...! Inte mitt fel, hon trodde tydligen att det skulle vara så...

/Jullis was ABSOLUTE not here...

2010-10-18 @ 18:57:07
URL: http://fjullzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dagar kvar till julafton
RSS 2.0