Ny header :D ± bilder

tjääna bloggen :D igår fixade syrran en ny header ti mig, den dampar kanske lite nu, men den e fin iaf :D Hon har tagit alla bilder i headern med.
Funderar på att göra ett kuuligt videoinlägg?
och nu har jag bestämt mig för att ha "veckans blogg!" kanske just DU blir veckans blogg? kommentera, så har du större chans att bli det!! på söndag så skriver jag "vinnaren" :)
I hope you like it! Och så har jag funderat på att lägga upp lite bilder på mina teckningar?? :O kanske gör det nu, vem vet.
ojj, det här blir ett långt inlägg :)men jag har bara lust att skriva.
Igår hade typ dom flesta på Åland strömavbrott? jo, vi hade oxå det. Men det är ju höstlov, det är ju lite mysigt med bara massa ljus och kladdkaka, som jag bakade ;) och så spelade vi tre spel haha x) och så såg vi på Robinson klockan kvart över tio typ, alltså på RE-tv.
Jag tänkte tipsa er om en sida som heter Bloglovin där man kan bli medlem och se när ens favoritbloggar uppdaterar. Jag är såklart medlem där ;)

HHär är alltså min nuvarande header :)

en teckning som jag ritade för nån vecka sedan. Ganska ful faktiskt :S

den här ritade jag också för typ 1-2 veckor sedan. Inte heller såå snygg.


den här målade jag i kol. Ganska nöjd faktiskt :´)

bye bye!

/Julia was here

Kommentarer
Postat av: Änglakorvifjonkan^^

alla va ju skiit fina<333

2010-10-15 @ 16:51:03
Postat av: Maddie<3

oj va najjsiga super fina ;D<3

2010-10-15 @ 19:07:04
Postat av: Fjullzz

Taack båda två :D <33

2010-10-16 @ 14:18:01
URL: http://fjullzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dagar kvar till julafton
RSS 2.0