kom just hem från skolan...

Förlåååt allihop för att jag inte skrev vinnaren av veckans blogg igår, men pappa tog datan ;)

vinnare är...
















http://www.Migduhvet.blogg.se
En fin blogg med mycket "känsla" ,haha, och uppdateras ofta. Dessutom är den rolig att läsa :D klart att jag följer den ;) jag tycker att ni ska ta en titt på hennes blogg!


cyklade till skolan i morse, tog som vanligt ca en halv timme. Och efter skolan for jag till Emilia, och vi flummade lite ;)
och så skulle hon fara på dans, men så missade hon bussen, coh sen ringde hon till sin pappa, för dansen hade liksom börjat för fem minuter sen xD och efter det cyklade jag hem, och då var klockan typ 19.50.

och nu sitter jag här. och för er som inte läste det tidigare, så ska det  egentligen stå "Its my life and it´s now or never" men syrran failade lite när hon gjorde den...så hon ska fixa till det sen ;)

nu ska jag nog fixa till lite stavfel i tidigare inlägg och göra en sak som jag kommer att skriva om sen. Nu blev ni nyfikna, va? ;)
har inget att skriva nu, och det finns inga vettiga bilder på den här datan,såå...tr
...det får bli en bild på ett bloggnamn som skulle passa mig bra ;)
/Julia was here

Kommentarer
Postat av: jessica

Yeeee... hähä ;o .. Myckt känsla ? kejj (Y) . Den har inte uppdterats på ett tag , skäms



Kraaam <3

2010-10-19 @ 15:10:07
URL: http://migduhvet.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha, hörde det där om Emilia...

2010-10-19 @ 17:01:41
Postat av: Emilia <3

Jjo, lite failat me bussen:p Haha, nejmen sluta säga att du e ful ! Du vet ju vad jag tkr om det, vad ALLA tkr om det!! <33

2010-10-21 @ 14:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dagar kvar till julafton
RSS 2.0