hemma igen!

nu är vi hemma igen, det blev inga rivningar, istället vägringar... ;)

nu tror jag att jag har bestämt mig för vem som vinner "veckans blogg"!! jag skriver vinnaren lite senare, så att ni ska tycka det är spännande ;D

men...
blög

men nu ska jag nog ta en promenix, fastän att jag har ont i benet. tror det är växtverk. jag kommer växa om er allihop MOHOAHAHAHAHHHA! ;D
jag känner mig så dum när jag sitter vid datan, fråga inte varför... Så just därför känner jag mig tvungen att gå ut och gå.
nu vet jag inte vad jag ska skriva. jo! ni ska kolla på bloggen PRICK klockan åtta ikväll. Då får du se om du vunnit. Vinnaren vinner som sagt reklam för bloggen.
puss!
p.s PRICK klockan åtta ;´)
/Julia was here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dagar kvar till julafton
RSS 2.0