Halloween :/

hej :) sitter här, har snart käkat upp allt godis ;O
måste bara påminna er om att kommentera!! har inte fått nån kommentar på länge ;(

menmen, vad har man gjort idag då, på halloween? (jag tror det är halloween idag iaf ;O)
absolut ingenting. Tagit fiina bilder på sig själv med syrrans kamera.
Måste bara säga att jag var helt slut igår!
när jag kom hem från skolan gick jag ut med Stella, och sen somnade jag direkt! och sen väckte nån mig, och jag bara: vaa? är det morgon... är det torsdag?
och Elvira sa: jaa!
och pappa bara: neej, lura henne inte nu, du märker ju att hon är helt borta.
dx
och så skulle vi äta mat, och då var jag verkligen förvirrad. Jag tänkte "vaa ska vi äta mat nu på morgonen? är det morgon? neej, är det torsdag, måste jag till skolan?"
men, nu är man sig själv igen  8D
puss!

/Julia was here

Kommentarer
Postat av: Fanny

haha,precis så kände jag!!!Fast jag hade danslektion på kvällen...Det gick väl lite sådär, XD

Hörde du att Majjan sov 17 timmar?otroligt...

HAPPY HALOWEEN! synd att vi inte kunde ha nåt haloween party...kanske efter fredagsryset? vi kan ju fråga typ Kwan och Majjan!

Fanny was not here...

2010-10-30 @ 20:03:02
Postat av: Fanny

tillägg: antagligen inte bara dom! Nån annan oxå kanske...Ta inte illa upp ni andra! XD

2010-10-30 @ 20:04:23
Postat av: Julia

svar:haha, joo.... danslektionen gick väl... bra antar jag? ;)

17 TIMMAR!! när somnade hon och när vaknade hon??? helt galet. jag måste erkänna att jag somnade vid elva och vaknade vid ett- halv 2... menmen!

jo, det var en bra ide´! vi får se :)

hejjs!

2010-10-31 @ 09:41:30
URL: http://fjullzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dagar kvar till julafton
RSS 2.0