ojoj...

söta bilder
hej! tre dagar sedan jag skrev ett inlägg nu... :( men kolla på bilden!
så känns det. Har varit så trött de senaste dagarna...

men i...måndags tror jag det var (?) vart det strömavbrott ganska länge. Vi måste grilla korv i spisen! för ugnen fungerade inte, och inte mikron heller ju...
men sen kom det ljus igen, och då vart man glad!!! när de var strömavbrott var vi tvugna att tända maassoor med ljus för att se något!
Och Max blev så ledsen när han inte kunde se på tv...

jupp. Och den här veckan har varit ganska så tråkig. Elvira har fått tandställning (x))
och så fick vi ut våra finska och matte prov :S matten gick ganska bra, men finskan... :S jag fick ju G, men ändå :/

och imorgon är det fredagsrys! och nu är jag säker på det! 100% och på fredag (imorgon) far pappa iväg och hämtar valpen, Qz! (fast det uttalas Kus).
och imorgon efter skolan kanske jag far hem till Kwan, och sen på fredagsrys! vet inte om det blir så kul, men ;)
och här bjuder jag på en bild :)


haha, det här roar jag mig med på dagarna x)
heej :)
/Julia was here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dagar kvar till julafton
RSS 2.0