ojoj!

hehe, det var en vecka sedan jag bloggade nu, men har faktiskt inte riktigt haft tid!
igår var vi till Sverige :) Vaknade halv fyra på morgonen, det gör jag typ alltid när jag vet att vi ska upp tidigt. Men så tidigt skulle jag ju inte upp precis.
och klockan 6 kom mamma och "väckte" mig då...
och så bil, och båt.... På färjan satt vi mest vid ett bord och pratade med min gudmor ;)
sen åkte vi faktiskt buss till Stckholm centrum. Elvira ville lära sig ;)
vi shoppade en massa stuff :) jag ska fråga Elvira om hon kan fota mig, och sen kan jag visa er kläderna på bloggen :D
men här är ett litet smakprov...
och efter shoppingen gick vi tillbaka till bussen... Vi satt längst bak och störde väl allt sovande folk ;)
ritade med mina nya färgpennor :D <3
men, inga borttappade kassar och inget stress! ovanligt!! ;)
nu ska jag fråga om Elvira vill fota :)
hej så länge!
/Julia was here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dagar kvar till julafton
RSS 2.0