Fredagsrys

hejj, har inte haft tid att skriva!!
Igår efter skolan gick jag hem till Kwan. Vi höll på typ hela dagen att fundera hur vi skulle va på Fredagsrys.
Jag sprayade hela håret svart och blev neger ;). vi sprutade lite blod överallt och typ blev lite knäppa :)

på fredagsrys var det inte såå mycket folk, det började med teater som slutade lite konstigt ? och sen var det servering där det fanns smörgås och saft, och så fick man köpa godis.

sen fick man dansa typ Michael Jackson och se på nån dålig tecknad "skräckfilm" och lyssna på knäppa skräckhistorier som man redan hade hört typ.

och sen i slutet var det lite roligare, för då blev det typ disco.
och så gjorde vi stearin snögubbar (:

jag kom hem vide kvart över elva kanske?

Och nu är Teemus (pappas hund) valp här :):):) han heter Qz fast man säger Kus. han är jättefin!
/Julia was here

Kommentarer
Postat av: Fanny

haha,snögubben var rolig att göra...Jag skulle vilja träffa Qz, vi får höras!

2010-11-13 @ 11:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dagar kvar till julafton
RSS 2.0