Fiin dag ;)

tjotjo bluugen ;) idag vaknade jag sju :S. men sen va jag klok nog att somna om och sova till halv tolv Jahaja, igår var det bröllop i Sverige alltså. vi skulle ha varit där, men det blev inte av iaf. Var någån där?? (vi såg på Tv, där ser man ju bättre oxå!! xD) Men, ja tillbaka till dagen. Jag kludda lite på ett papper innan jag gick ut med voffsen. då såg jag Elviras SYSTEMKAMERA helt änsam där ute i stora vida världen. ;) men egentligen vill hon inte att jag ska skriva det här :S... ähh , bry sig :) men jag ska inte sitta på datan nå länge nu, nej nej! ikväll ska ju Elvira tävla i agility med Vixi, och jag ska kanske :P hajjrå!!
/Julia was here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dagar kvar till julafton
RSS 2.0