Wihii

öhmmnu sitter jag på en datior på Utö och tittar ut över skärgården. Vaknade som sagt 5 imorse, och pappa kom vid 7. vi for in till stan, där lotsbåten va, och så åkte vi båt i 3 h. Jag löste lite kors ord och läste Kalle Anka... Men det var riktigt mysigt, jag fick köra lite oxå :P när vi kom fram packade jag upp i mitt egna rum på lotsarnas egna hotell. yeah... hade Tv (män den fööönkahh ju int ;)) och 2 radio, plus ett skriv bord och skrivbordslampa och en säng. Gick runt lite på ön och kollade på lite itressanta saker. Idag ska jag nog bada. antingen hoppa från lotsbåten (yeah! :)) eller vid stranden (... man vill ju va lite cool xD)
tyckte pappas jobbarkompis va så kul, han kunde inte riktigt svenska, och så skulle han säga att "nu har de klippt gräset, ser jag" men då sa han "nu har de dammsugit gräset, ser jag" hahahaha... Sen ska jag nog följa med och åka båt inatt. kanske. Om ni undrar varför man ska åka båt mitt i natten beror det på att man ska hämta nån från en annan båt... kort och gott.

Obs. jag tog en bild jag hittade på den här datorn. Jättefin.



see u!
/Julia was here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dagar kvar till julafton
RSS 2.0