Utö!! (nummer 3 ;P)

vixxan
ELVIRA TOG BILDEN :)
hej! igår var vi till stranden. Först var det skitvarmt, men när vi hade lagt oss ner för att sola blev det ganska kallt. Max skulle bara åka rutchikana. (stavning??) men för att göra dtta inlägg kort så skrivaer jag KORT. efter att han hade lekt kanske tre timmar där, och jag hade badat och så åkte vi häämm. Elvira och mamma hade varit på träning med Vixi.(bilden).
det blev inge Utö i tisdags :/. Men imorgon bär det iväg, klockan sju på morgonen :S. ska bli kul! som sagt så ska vi åka dit med lotsbåten!
Man får väl packa med sig en massa om man skulle få tråkigt. köpte en korsords tidning idag som jag tänkte skriva i där. Men nu, nu lovar jag att jag inte kommer att kunna skriva mer förrän på tisdag
. (om jag inte får låna pappas laptop då, men ;))
nu, goa vänner ska jag säga hejrrååå!
men först det här:
om blåvalar kunde leva på land skulle de krossas och kvävas av sin egen vikt. de klarar av att leva i havet för att vattnet bär upp dem. (efter varje inlägg ska jag skriva ett intressant fakta :))
/Julia was here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dagar kvar till julafton
RSS 2.0