UTÖ!! :)(och en liten 3D bild på köpet)

blahub
den här bilden kommer att bli i 3D, om du koncentrerar dig länge.
Om det inte blir i 3d på jättelänge kan du testa med att flytta huvudet jättejättenära skärmne och sen flytta huvudet långsamt bakåt. För att kunna se bilden måste man öva :)
Imorgon sticker jag till Utö. Har inte hunnit skriva på jätte länge, har varit på Föglö (mormor och morfar bor där :P) har badat varje dag, för det var 20-22 grader i vattnet. (det fanns förstås ingen dator på Föglö :()
Men åter igen till rubriken ;)
imorgon åker jag till Utö, en liten ö i fasta Finland med en fyr, ett "hotell" en butik och lite till. Där jobbar pappa. Han är lotskutteförare, eller om det nu stavas så ^^. Vi far dit med lotsbåten. och om ni inte har fattat än så kommer jag inte kunna göra några inlägg (jag snackar inte om fotboll :)) kommer hem nästa måndag, tror jag.
Pözzz, skriver igen om en vecka! tyyyp!
/Julia was here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dagar kvar till julafton
RSS 2.0