torsk dag ;)

tjo bloggen! Idag har vi fiskat torsk, vi tog med godis, läsk och badkläder, värsta utrustningen ;) Fick ju flera hundra torskar! (okej, jag över drev... Vi fick noll.)  jag badade iaf, men båten drev ju så fort att jag inte hann ikapp den ;)
pappa tyckte jag skulle skriva att han fick upp en massa feta torskar, och att alla under 4 kilo släppte vi tillbaka i sjön, men det är ju bara liiiite lögn...
Det var rätt så varmt i havet, ungefär lika varmt som på land.
Och till middag åt vi kokt flundra. mmmm vad gött! :) och så spelade vi yatzy. ehhmm. det gick inte så bra för mig, men nu ska jag skriva om nåt annat intressant.
Nämligen att snart ska vi spela FUSK!! världens roligaste kortspel :) tja, det går ju ut på att fuska, och det är ju d som är kul!

ha det bra,praapraa ;)


Utö-kram

/Julia was here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dagar kvar till julafton
RSS 2.0