Onsdag och hemma

Igår, klockan tio över ett kom vi hem. Det tog nästan tre timmar att fara hem igen (med lotsbåten). Nu när jag kom hem möttes jag av en jättefin katt som vi har (ganska ny) :D jättesöt, tigerfärgad :)
pappa hade fixat "stege" upp till bastufönstret så att katten ,Bengan, skulle gå in där.
Det var stekhett när vi for iväg från Utö, och när vi kommer till Åland började det regna direkt. Ganska skönt faktiskt ;)
Nu vet jag inte vad jag ska skriva. Jo! i veckan ska vi väl fara ut med båten som pappa fixade, han målade och fixade nån motor. Vi får se hur det går :)

Pözzmaskdo 
               en liten bild på mig och brorsan Max...

tittan

...Och en stor bild på Vixi, som Elvira har tagit. :)

/Julia was here

Kommentarer
Postat av: Isqwi

Svar: Nej, de har jag ritat :)

2010-07-14 @ 16:01:42
URL: http://isqwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dagar kvar till julafton
RSS 2.0