Japp!

csJapp, vi var och spelade äventyrsgolf idag! Men pappa vann med fyra poöng. *suck* ;) vi spelade 18 hål.
Sen var vi till Klosterviken IGEN! :) jag var suuupercool och hoppade från 8,5 ;) Och sen var vi ner till hamnen och åt pizza. jaa, och vad mer??
Elvira är på Föglö, på Enigheten och jobbar. Skönt att slippa henne! (oj, visst ja...Hon kanske läser det här :S) hehe... nej men åååå vad jag saknar henne!! ;)

Nu slutar jag med det här:

en man kom in i en färgaffär där han frågade:
- är vit en färg?
-ja, det är det, svarade expediten.
- är svart en färg?
- självklart.
mannen gick ut och sa till si fru:
- jag sa ju att vi hade färg TV!

Haha...cs

/Julia was here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dagar kvar till julafton
RSS 2.0