Guddag. Punkt.

Hej!! ;) idag har det varit bra. hoppade från lotsbåten, läskigt men kul! ca fem meter :) Och så har jag köpt glass. Haha, Elvira, du ville ju inte följa med så du få ingen glass :P. Och du får inte en egen padda heller ;)

Jo, kära vänner. Ikväll, precis just träffade jag på en jättestor och fet padda som dessutom var klumpig. Därav namnet Bert. (ni vet, Bert karlsson ^^) jag "vävde" ett täcke av gräs till honom, och han låg så snällt i gräset med täcket på sig...
(Har också varit och köpt choklad, men det bryr vi oss inte om nu ;)) hoppas ni har fint väder. här är det, som sagt varmt! även fast klockan är 25 över tio. Va!? är den så mycket? :O ehmm.. jag har inte sett på klockan på ett tag såå...
Nu är det solnedgång, och jag tror jag glömde kameraladdaren hemma :( Igeen! jag blir så sur på mig själv. jag har glömt kamera laddaren på tre resor nu arrghh...
ehh... åter till det glada. ingen skola, fint väder och en fin ö. Hur mycket bättre kan det bli??öh
ännu en bild som finns på den här datorn ;P
/Julia was here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dagar kvar till julafton
RSS 2.0