Golf idag? :)

Hej blogg som ingen läser ändå!
Igår hann jag inte skriva något, vi var ute på sjön nästan hela dagen igår igen! :) vi var till Klosterviken igen, Elvira var med den här gången. Wow, hon vågade hoppa från 2,5 meter!! jag vågade hoppa från 7. Oj jag är ju bäst! ;)
Det Var varmt i början, men sen blev det lite svalare, men det var ju ändå varmt! Båten var inte ordentligt fastknuten, så den flöt iväg! Jag (och elvira) fick simma och hämta den. Men Elvira var ju till stor nytta, medans jag kämpade med båten och simmade och drog satt hon i båten och "hjälpte till". Så kan det va...

Idag kanske vi ska spela äventyrsgolf. Men bara kanske. Ha det gott igelkott!!

visste du...

...att det finns så mycket järn i kroppen att det skulle räcka till en spik?

KRaam
/Julia was here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dagar kvar till julafton
RSS 2.0